.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور پرشور مردم و روحانیون؛
پیکر آیت‌الله فاضل در بابل تشییع شد‌
شمال نیوز: پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل رئیس حوزه علمیه فیضیه مازندران همزمان با رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در بابل تشییع شد.

تشییع سردار احمد مایلی

 

شمال نیوز: پیکر آیت‌الله محمد فاضل، موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران و از علمای برجسته استان مازندران امروز در بابل تشییع شد.

به گزارش شمال نیوز، پیکر آیت‌الله محمد فاضل موسس حوزه علمیه فیضیه مازندران، امروز (دوشنبه) همزمان با سالروز وفات نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی(ع)، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی،  روحانیون از جمله آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه و ربیع فلاح استاندار مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری ، خانواده های شهدا از امامزاده قاسم (ع) تا حوزه علمیه فیضیه در روستای سطان محمدطاهر برگزار شد.
 

پیکر این روحانی وارسته صبح امروز همزمان با ایام سوگواری وفات نبی مکرم اسلام(ص) از آستانه امامزاده قاسم بابل به سمت حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمدطاهر تشییع و سپس برای دفن به قبرستان وادی‌السلام در نجف اشرف منتقل شد.
 

مهندس داود کشاورزیان و محسن نریمان معاونان وزیر راه و شهرسازی ، آیت الله توکلی نماینده مردم مازندارن در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از ائمه جمعه و جماعات شهرهای مازندران و تعدادی از فرمانداران شهرهای همجوار در مراسم تشییع پیکر آیت الله فاضل در بابل حضور داشتند.

مراسم وداع با این عالم جلیل‌القدر شامگاه یکشنبه همزمان با شب وفات نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور جامعه طلاب و روحانیت استان و بابل، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد فیضیه بابل برگزار شد.
 

به‌دنبال درگذشت این عالم جلیل‌القدر 2 روز در بابل عزای عمومی اعلام شد و شخصیت‌های دینی، حوزوی و دانشگاهی در پیام‌های تسلیتی، ارتحال این روحانی وارسته را تسلیت گفتند.

همچنین پیکر آیت الله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی برای خاکسپاری به نجف اشرف منتقل می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 آذر 1395
خداوند ایشان وجمیع علماء ربانی ومراجع معظم تقلید عظام را غریق رحمت فرماید اما یک سوال برای ما بوجود آمد وآن حس ناسیونالیستی بعضی از بابلیها این مرحوم در شناسنامه خود پسوند استرآبادی دارد وآن استر آباد هم مال گرگان هست پس دیگر چقدر باید انسان درجهالت وتعصب باشد باز خدا بیامرزد پدر ومادر مسئول مربوطه در تیزر صدا وسیما وهمچنین روزنامه نگاران پسوند استر آبادی را هم نوشته اند
حسین 9 آذر 1395
متاسفم که مرجع خبری هستید
در تشییع باشکوه حضرت ایت الله فاضل نه خبری از استاندار بود
و نه ایت الله توکل تشریف داشتند
خبرتون تو تخیلات خبرنگارتون تهیه شده در منزل و نه دربین مردم
نا شناس 9 آذر 1395
این عکس رو بردارید. این عکس تشییع نیست. این عکس کجا و جمعیت عظیم روز تشییع کجا؟ پیکر بر روی ماشین بود.
نا شناس 10 آذر 1395
روحش شاد شاد باد چه مرد عظیم القدری بود گوهری ناب بود که مردم بابل در تشییع آن به خوبی قدر این گوهر ناب را خوب می شناختند.
سید علی محمدی متکازینی 13 آذر 1395
رحمت و رضوان الهی به روح پاک و ملکوتی این عزیز سفر کرده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.